DEVİR, TAHSİS VE ARAÇ DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE RANDEVULU SİSTEM BAŞLADI

Nis - 28
2020

DEVİR, TAHSİS VE ARAÇ DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE RANDEVULU SİSTEM BAŞLADI

Koronavirüs (Covid-19) önlemleri kapsamında durdurulan ticari plaka (taksi, taksi-dolmuş, minibüs, servis) devir, tahsis ve araç değişim işlemleri 23.03.2020 Pazartesi itibarıyla randevulu sistemle tekrar başladı. Ön başvurular, Tahsis ve araç değişim işlemleri tuhruhsat.avr@ibb.gov.tr  , taşıt kart devir işlemleri  tuhim.bilgilendirme@ibb.gov.tr mail adresleri üzerinden yapılacak olup iletişim bilgileri ile birlikte aşağıda yazılı gerekli belgelerin tarafımıza yollanması gerekmektedir.

Belge kontrolünden sonra başvuruyu yapan kişiler, belgelerin asılları ile beraber son işlemleri yapmak üzere randevu verilerek ruhsat birimimize davet edilecektir.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1.Tahsis işlemleri için:

Gerekli belgeler hakkında aşağıdaki web sayfalarından bilgi alabilirsiniz.

A)Taksi tahsis işlemleri için:

https://tuhim.ibb.gov.tr/taksiler/

2.Araç değişimi için(taksi, taksi-dolmuş, minibüs):

 Araç sahibinin kimliği veya vekalet sahibinin vekaleti,

Yeni araca ait ruhsat,